Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac
Alfreda Krupe 2, 47000 Karlovac, tel.047/ 613 455,fax:047/613-113
oib: 42168832714
IBAN:HR33 2340 0091 1100 26895
URBROJ: 2133-32-486-21
Karlovac, 13.07.2021.
Predmet: Poziv za dostavu ponude – usluge stručnog građevinskog nadzora za
izvođenje radova na rekonstrukciji Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac
Naručitelj Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac pokrenuo je postupak nabave usluga stručnog građevinskog nadzora za izvođenje radova na rekonstrukciju Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac, evidencijski broj nabave 08.-2021, a za istu, sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom o javnoj nabavi, s obzirom na to da je procijenjena vrijednost nabave manja od 200.000,00 kuna bez PDV-a.
Ovim putem Vas pozivamo za dostavu ponude prema slijedećim uvjetima i zahtjevima iz ovog Poziva.
- OPIS PREDMETA NABAVE
Usluge stručnog građevinskog nadzora s kontrolom kvalitete ugradnje materijala na rekonstrukciji Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac.
Stručni nadzor na rekonstrukciji Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac obuhvaća stručni nadzor svih potrebnih struka sukladno dostavljenim projektima u prilogu poziva.
CPV: 71247000-1
Evidencijski broj nabave: 08.-2021
Procijenjena vrijednost nabave : 100.000,00 kn (bez PDV-a)
- TEHNIČKA SPECIFIKACIJA PREDMETA NABAVE:
Izvršitelj će provoditi kontrolu izvršavanja ugovornih obveza izvođača građevinskih radova, obrtničkih radova, postavljanja elektrotehničke instalacije, postavljanja instalacije vodovoda i kanalizacije, strojarskih radova na rekonstrukciji Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac (sukladno troškovniku u prilogu) te poduzimati odgovarajuće mjere za realizaciju tih obveza u suradnji s Naručiteljem. U okviru usluga koje su predmet ove nabave, Izvršitelj će biti obvezan izvršavati slijedeće aktivnosti i obveze:
- nadzor građenja tako da bude u skladu s građevinskom dozvolom, projektima, Zakonom o gradnji i posebnim propisima,
- nadzor obuhvaća i fotografiranje lokacije ulaganja – fotografiranje izvođenja radova
- prisutnost ovlaštenih nadzornih inženjera sastanku prilikom uvođenja u posao izvođača,
- izrada plana izvođenja radova
- stalna prisutnost ovlaštenih nadzornih inženjera tijekom izvođenja svih faza radova, uključujući funkcionalna ispitivanja i puštanje u rad,
- svakodnevna komunikacija s izvođačem radova i upoznavanje Naručitelja sa situacijom na terenu,
- izrada mjesečnih izvješća o stanju radova na gradilištu,
- sudjelovanje u radu koordinacija svih sudionika u građenju,
- pravodobno upoznavanje Naručitelja sa svim manjkavostima, odnosno nepravilnostima koje uoči tijekom građenja,
- pravovremeno pregledavanje dospjelih materijala i izvedenih radova,
- ovjeravanje izvršenih radova (obračunskih situacija i okončane situacije) najkasnije u roku od pet dana od dana primitka situacije od strane Izvoditelja radova,
- kvalitativno i kvantitativno preuzimanje izvedenih radova,
- kontroliranje izvršenja drugih ugovornih obveza izvođača,
- kontroliranje kvalitete i količine radova u odnosu na projektnu dokumentaciju, norme i ugovorne postavke, uključujući kontrolu količina prema stavkama iz specifikacije za izvođenje radova u svrhu financijske primopredaje radova između Naručitelja i izvođača radova,
- kontroliranje kompletnosti dokumentacije za tehnički pregled,
- izrada završnog izvješća ovlaštenih nadzornih inženjera, obavljanje ostalih poslova stručnog nadzora definiranih Zakonom o gradnji („Narodne novine, broj 153/13,20/17, 39/19), Pravilnikom o načinu provedbe stručnog nadzora građenja, obrascu, uvjetima i načinu vođenja građevinskog dnevnika te o sadržaju završnog izvješća nadzornog inženjera („Narodne novine“ broj 111/14, 107/15 i 20/17) i ostalih primjenjivih zakonskih i podzakonskih akata, sve ostale usluge provođenja nadzora i kontrole kvalitete sukladno obvezama definiranim ovim Opsegom usluge i relevantnom zakonodavstvu RH i EU. Stručnjaci koji obavljaju poslove nadzornih inženjera, sukladno Zakonu o gradnji („Narodne novine“ broj 153/13, 20/17, 39/19), dužni su u provedbi stručnog nadzora građenja.
3.Rok izvršenja : Početak izvršenja je od 02. kolovoza 2021. do 15.prosinca 2021.odnosno do završetka I faze radova
- Sposobnosti ponuditelja
- Dokazi pravne i poslovne sposobnosti
4.1.1.Upis u registar
Dokaz o upisu gospodarskog subjekta u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegova poslovnog nastana.
Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti iz točke 7.1.1. Ponuditelj dokazuje: izvatkom iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji se vodi u državi članici njegova poslovnog nastana. Izvod ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana objave ovog Poziva.
- Dokazi financijske sposobnosti
- Potvrda porezne uprave
Potvrda porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, koji ne smiju biti stariji od 30 dana od dana objave ovog Poziva.
- Dokazi tehničke i stručne sposobnosti
Ne primjenjuje se.
- Razlozi isključenja
Ne primjenjuje se
- Sadržaj ponude
Dokumente tražene u Pozivu ponuditelj može dostaviti u neovjerenim preslikama. Naručitelj može od najpovoljnijeg ponuditelja s kojim namjerava sklopiti ugovor zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika.
- Ponuda predana od strane ponuditelja obuhvaća sljedeće:
- Ponudbeni list
- Traženi uvjeti sposobnosti iz točke 4.1.1.
- Traženi uvjeti sposobnosti iz točke 4.2.1.
- Način izrade ponude
Ponuditelj će ponudu dostaviti u printanom obliku.
- Cijena i valuta ponude
Cijena ponude piše se brojkama, izražava se za cjelokupan predmet nabave i nepromjenjiva je tijekom trajanja ugovora. Cijena ponude je u kunama, a treba u cijelosti obuhvatiti sve zahtjeve iz ovog Poziva. U cijenu ponude su uračunati svi troškovi, porezi, pristojbe, takse, davanja i popusti. Obračun i naplata se vrše prema specifikaciji plaćanja mjesečno, po izdanom računu za obavljene usluge.
- Izvori sredstava, uvjeti i način plaćanja
Obračun i naplata usluga obavit će se nakon što se izabere vanjski stručnjak. Naručitelj se obvezuje ovjereni neosporni dio troška platiti ponuditelju u roku 30 (trideset) dana od dana izdavanja računa. Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
- Vrsta, sredstvo jamstva i uvjeti jamstva
- Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ne primjenjuje se.
9.2.Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora za slučaj povrede ugovornih obveza
Ne primjenjuje se.
- Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku
Ne primjenjuje se.
- Jamstvo o osiguranju za pokriće
Ne primjenjuje se
- Rok valjanosti ponude
Ponuda će ostati važeća za period od minimalno trideset dana (30) od dana otvaranja iste.
- Jezik ponude
Ponuda podnesena od strane ponuditelja izrađuje se na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
- Kriterij za odabir ponude
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena uz obvezu ispunjenja svih navedenih uvjeta i zahtjeva iz Poziva.
- Označavanje i dostavljanje ponuda
Ponuda se dostavlja naručitelju putem pošte ili odgovarajuće kurirske službe.
Ponudu molimo dostavite s obaveznom naznakom
Ponuda za nabavu usluge stručnog građevinskog nadzora za izvođenje radova na rekonstrukciju Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac
evidencijski broj nabave 08.-2021
››NE OTVARAJ‹‹
- Krajnji rok za podnošenje ponuda
Naručitelj mora primiti ponude najkasnije do 23.srpnja 2021. godine, do 09:00 sati.
- Pregled, ocjena i odabir ponuda
Naručitelj pregledava i ocjenjuje ponude sukladno propisanim zahtjevima iz ovog Poziva na dostavu ponuda. Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve iz ovog Poziva na dostavu ponuda .Obavijest o rezultatima nabave kojom će svaki ponuditelj biti obaviješten je rok od trideset (30) dana od dana donošenja interne odluke.
- Potpisivanje ugovora
Naručitelj će s odabranim ponuditeljem u skladu s odabranom ponudom i pod uvjetima određenim u pozivu sklopiti Sporazum o poslovnoj suradnji.
Informacije vezano za predmetnu nabavu Ponuditelji mogu dobiti na adresi Naručitelja:
Broj telefona: (047) 613 455
E-mail:suvag@suvagkarlovac.hr
RAVNATELJICA: Vesna Pavlačić, mag.logopedije
Originalni dokument preuzmite na linku: Poziv za dostavu ponude – usluge stručnog građevinskog nadzora za izvođenje radova na rekonstrukciji Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac
Prilozi:
1.Ponudbeni list
PRILOG I
PONUDBENI LIST
1. | Naziv i sjedište naručitelja: | |
Naziv naručitelja | Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac | |
Sjedište naručitelja | Alfreda Krupe 2, 47000 Karlovac | |
OIB naručitelja | 42168832714 | |
2. | Podaci o ponuditelju: | |
Naziv ponuditelja | ||
Sjedište ponuditelja | ||
Adresa ponuditelja | ||
OIB
(ili nacionalni identifikacijski broj prema zemlji sjedišta gospodarskog subjekta, ako je primjenjivo) |
||
IBAN | ||
Adresa za dostavu pošte | ||
Adresa e-pošte | ||
Kontakt osoba ponuditelja | ||
Broj telefona | ||
Broj telefaksa | ||
Ponuditelj u sustavu PDV-a (zaokružiti) | DA NE | |
3. | Predmet nabave | Nabava usluge stručnog građevinskog nadzora za izvođenje radova na rekonstrukciju Poliklinike za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG Karlovac
(evidencijski broj nabave 08.-2021)
|
4. | Cijena ponude bez poreza na dodanu vrijednost – brojkama | |
5. | Iznos poreza na dodanu vrijednost – brojkama | |
6. | Cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost – brojkama | |
7. | Rok valjanosti ponude | 30 dana od dana otvaranja ponuda
|
8. | Broj i datum ponude |
Rok, način i uvjeti plaćanja: u roku od 30 dana od dana zaprimanja e- računa za isporučenu uslugu doznakom na IBAN ponuditelja.
Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja.
Za Ponuditelja: (tiskano upisati ime, prezime i funkcija ovlaštene osobe ponuditelja)
M.P.
Potpis ovlaštene osobe ponuditelja